Hier leest u hoe u in verschillende situaties te werk gaat:
1. Beschadigd tijdens verzending:
Controleer het product bij ontvangst zorgvuldig. Indien u schade ontdekt, neem dan direct contact met ons op. Wij zullen u instrueren over de verdere afhandeling.
2. Verkeerd product ontvangen:
Indien u een verkeerd product heeft ontvangen, kunt u dit binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
3. Defect product:
Voor het retourneren van een defect product vragen wij u eerst bewijs van het defect (bijv. foto’s of video) te sturen. Wij nemen daarna het gehele proces op ons. Kencos.nl dekt alle kosten voor vervanging of terugbetaling van defecte producten. Onze garantie geldt niet voor schade door nalatigheid, misbruik, of normale slijtage.
4. Herroepingsrecht:
U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren als u van gedachten verandert. Let op: hygiƫnische producten zoals het Kencos 4 apparaat kunnen alleen geretourneerd worden als de verzegeling van de verpakking niet verbroken is.
5. Verbruiksartikelen:
Artikelen zoals smaakpatronen, elektrolytvloeistof en de elektrolyttank kunnen niet geretourneerd worden vanwege hygiƫnische redenen en omdat het moeilijk vast te stellen is of ze gebruikt zijn.
6. Retourkosten:
Retourkosten voor producten met een fout van onze kant (beschadigd, defect, verkeerd verzonden) worden door ons vergoed. Retourzendingen zonder voorafgaande melding worden niet geaccepteerd. Producten die speciaal op maat of naar specifieke wensen van de klant zijn gemaakt, kunnen niet worden geruild of geretourneerd, tenzij ze defect of incorrect geleverd zijn.
Wij streven ernaar dat u tevreden bent met uw aankoop en bieden daarom continue klantenservice via onze contactkanalen.